اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وضعیت عجیب شهرخودرو| از ارسال قرارداد به آمریکا تا تزریق پول!

  • کد خبر: ۸۱۸۰۵
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
وضعیت عجیب شهرخودرو| از ارسال قرارداد به آمریکا تا تزریق پول!
مروری بر آخرین اتفاقات باشگاه شهرخودرو که خود را آماده شروع لیگ می‌کند.

مرتضی اخوان| شهرآرانیوز، اردوگاه تیم فوتبال شهرخودرو مشهد این‌روز‌ها دستخوش خبر‌های متعددی است؛ خبر‌هایی که هر‌از‌گاهی به بیرون درز می‌کند و واکنش‌های متفاوتی از‌سوی هواداران و جامعه ورزش استان به‌همراه دارد. با‌این‌همه به نظر می‌رسد محمدرضا مهاجری، توانسته است به‌خوبی حواشی را جمع‌و‌جور کند و به اوضاع تیم دست‌کم فعلا سر‌و‌سامان دهد.

بسیاری از کارشناسان فوتبال مشهد معتقدند این آرامش پیش از طوفان است و ممکن است با شروع لیگ و تزریق‌نشدن پول به باشگاه، آرام‌آرام جنس مصاحبه بازیکنان و کادر فنی عوض شود. این‌روز‌ها اردوگاه شهرخودرو در آرامش است و بازیکنان از کادرفنی خوب و شرایط ایدئال می‌گویند. گفته می‌شود پرداخت تا سقف ۸۰‌درصد قرارداد‌های بازیکنان فصل قبل یکی از دلایل این آرامش است و در کنار آن چند خبر، چون ارسال قرارداد هادی عقیلی به آمریکا و طراحی برنامه اردوی تمرینی دیگر سبب شده تا کمی قطار شهرخودرو روی ریل بیفتد و از نگرانی هواداران کاسته شود.

ارسال قرارداد عقیلی به آمریکا

یکی از اولین وعده‌های محمدرضا مهاجری بعد از بازگشت به مشهد در اولین جلسه تمرینی شهرخودرو، پیش از فصل بیست‌و‌یکم آوردن هادی عقیلی، کاپیتان سال‌های نه‌چندان‌دور سپاهان و مدافع تیم ملی، به‌عنوان دستیار به کادر فنی تیمش بود؛ اتفاقی که با گذشت چند هفته از این وعده هنوز عملی نشده است و روز گذشته از باشگاه خبر رسید که گویا هادی عقیلی که این‌روز‌ها در آمریکا زندگی می‌کند، خواستار ارسال قرارداد امضا‌شده از‌سوی باشگاه شهرخودرو بوده تا بعد کار‌های حضورش در ایران را انجام دهد؛ اتفاقی که حالا رقم خورده و گویا قرار است هادی عقیلی تا اواسط هفته آینده و بعد از انجام امور اداری به ایران بیاید.

پرداخت نیم‌میلیاردی و چند نکته

مسئولان باشگاه شهرخودرو مدعی هستند طی چند روز گذشته سقف پرداختی بازیکنان فصل قبل را به ۸۰‌درصد رسانده‌اند. شهرخودرویی‌ها می‌گویند نزدیک به نیم‌میلیارد تومان میان بازیکنان توزیع شده است و بازیکنان فصل پیش همگی به ۸۰‌درصد دریافتی رسیده اند. این در‌حالی است که مصاحبه‌های چند روز اخیر بازیکنان این تیم نشان می‌دهد گویا تزرق مالی انجام شده و فعلا اوضاع بر وفق مراد است. البته در‌این‌بین مدیران شهرخودرو از برخی قرارداد‌های بازیکنان فصل پیش که حتی یک‌ثانیه هم به میدان نرفتند، اما ارقام دویست‌سیصد‌میلیونی گرفتند نیز شاکی هستند!

سرباز‌ها نیامده رفتند

عرفان معصومی و امید منصوری، ۲ بازیکن فصل قبل شهرخودرو، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان بالأخره سرباز شدند. در‌حالی‌که پیش‌از‌این مسعود معمایی اظهار کرده بود با هماهنگی‌های انجام‌شده با فلاح، مدیرعامل فجرسپاسی، این بازیکنان را به مشهد برگردانده است. با‌این‌همه حالا دوباره خبر می‌رسد این ۲ بازیکن سرانجام توانستند رضایت مشهدی‌ها را جلب کنند تا به خدمت سربازی رفته و این فصل را برای تیم شیرازی به میدان بروند.

پیروزی در دیدار‌های دوستانه

شهرخودرو طی این چند هفته شروع تمرینات، هر هفته یک دیدار تدارکاتی برگزار کرده است؛ دیدار‌هایی که همه برابر تیم‌های محلی برگزار شده است. با‌این‌همه سرمربی مشهدی به‌دنبال بالا‌بردن روحیه تیمی و پیدا‌کردن شاکله تیمش است و شاید به این خاطر است که هنوز چالش دیدار تدارکاتی سنگین را برای تیمش در نظر نگرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->